bebisar

Blev sjuk i torsdags och sedan dess har jag inte orkat så mycket.
Tingeling fick också världens sötaste kattbebisar natten från torsdan till fredan, så full rulle hela natten trotts att jag mådde bajs haha.
Nu mår jag bra men är jätteförkyld och halsen bränner satan.
Igår bakade jag och David lussebullar, mums.
Och nu är det bara 24 dagar kvar.. Mmm jag längtar.
Emelie och figo har åkt till thailand, igår åkte dom. Avis. Men hoppas dom får det bra och inte träffar på några maneter, läskigt.
Har precis pluggat körkortsteori vilket suger så nu ska jag sätta mig med en bok och läsa.
Juste, två bebisar fick hon. Hur gulliga som helst, lägger kanske in en bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0