advent igen naj naj naj

Massa klappar i fredags med carro, tunga dumma påsar och jag har knappt kommit halv vägs ännu. Sen blev det kista och träffa emma också. Mera klappar och mat och harry potter. Den var bra men var lite seg ibland.
Igår var vi på namngivelsefesten för milo. Trevligt tycker jag. Så söt liten pojke. På kvällen åkte vi till frallan och tog det lugnt, john tyckte att vi skulle dra till boda men naeee vi skulle upp tidigt idag så det gick inte. Haha.
Cross idag alltså, skitkul och freezykallt om tårna, trodde dom skulle gå av nästan. Tur att jag fick min ena julklapp av David i förväg igår så inte händerna frös ihjäl också.
Helt plötsligt kom han och pussade mig på kinden och sa god jul. Jag fatta nada men sen fick jag något i handen av min smarta älskling. Klart jag inte skulle kunna köra utan neoprene crosshandskar. Tack bebis.
Ikväll såg vi på i am legend men det va väl sådär. Lite bra var den.
Nu ska jag sova lite. Roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0