trötter

Var ledig från skolan idag, skönt må jag säga!
Åkte först till jakan med mamma en sväng, gjorde inte så mycket. Dock fikade vi, men det var jätteäckligt så de var ju inge kul haha.
När vi kom hem tok jag med ebba och följde med David och pölen till crossbanan, skönt att jag hade henne med mig så hon kunde värma mina min när hon låg i minn knä haha, det var så nedrans kallt att sitta tilla så länge!

Alla är på skiva nu, och jag ligger här bredvid min sovande pojkvän och kollar på teve. Men det är skönt tycker jag, de e inte ens kul att supa o allt vad man nu gör. Så då hamnar man här istället och det känns mycket bättre!
Imorrn ska jag åka cross igen tror jag, läskigt haha.

Nej fy, om man skulle ta och sova lite nu kanske..
Godnatt!


Tänka sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0