usch

Jag är sjuk, så jävla drygt!
Asa förkyld och ont i halsen, massa feber har jag haft också.
Men vi har ju firat påsk iaf, kusinerna kom och det var mysigt.
Fick två påskägg och 500 kr av mamma o pappa och 700 av farmor o farfar. 200 av dom är ifs till mig och David, som vi ska gå på bio för haha. Order av farmor de nice!

Kusinen fixa min dator när han var här också, känns nice. Nu kan jag lyssna på musik igen haha!

Va iväg och bowlade i lördags, va så lite folk där så vi fick spela hur länge som helst, va tvugna att säga till när vi inte ville längre, haha! Det var iaf jag, David, john, michelle, hugo och suzanne. efter det åkte vi till emils haha. Kul kul....

Två år har vi ju vart tillsammans nu också, om någon skulle ha missat det haha. Jag gillart iaf!

Börjar få ont i ryggen av att sitta här nu. Ska nog kolla på new moon haha!


amadeus sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0