STRESSAD!!!!!

Det var inge kul att skriva upp allt skolarbete som är kvar!

Samhäll B - världens största arbete där man ska granska ett företag + en till uppgift som vi inte har fått än.
Religion A - en uppsats om vilket värde en människa har + massa fler som vi inte fått.
Arbetsmiljö och säkerhet - Ergonomiuppgift, arbetsintervju, någon dum uppgift om en domstol typ. redovisning + massa annat säkert!
Multimedia - Mobilupplevelse, portfolio, två prov.
Psykologi A - Skriva klart och redovisa ett arbete om ätstörningar och så kommer vi får minst en uppgift till.
Graf C - Göra klart ett teorihäfte som är hur mycket som helst, plus en sista uppgift som jag måste göra jättebra för att på mvg.
Projekt - Lite små fix kvar, redovisning och skriva något om det där jävla arbetet!
Jag har alltså MINST 19 saker kvar att göra, och allt ska vara klart 18 maj, alltså om 28 dagar inklsusiv idag!
Nu blev jag sjukt jävla stressad, funderar på att äta och göra mig klar och gå till skolan typ nu och jobba!
Åh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0