mösspåtagning

FÅR INTE GLÖMMA MÖSSAN! Vilket jag nästan är säker på att jag kommer göra.
Men isf blir det en mösspåtagning utan mössa hihi!

Valborg är det idag också och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, nästan.

Tänk att det bara är en månad och fyra dagar kvar nu, helt jävla sjukt! Men jag längtar inte mindre för det. Jag har fått lite mer jobb under sommaren också på indiska vilket jag är väldigt glad över! Det är kul där faktiskt.
Så jag får en sommar med lite extra jobb och så hoppas jag på sol!
Jag vill så hemskt gärna åka utomlands nu men det ser inte lovande ut. Får väl bli en sommar i Sverige helt enkelt! Men det löser sig nog.
Nu ska jag äta upp min macka och börja göra mig iordning. Får inte fastna framför teven som jag har börjat göra varje dag nu för tiden, då kommer man för sent... Haha. Vilken tur att den inte ens är på då hahah! Duktig tjej.

Neru nu kommer katten och vill leka med datorn...!

Kommentarer
Postat av: Belma

Som du var fin i din mössa! <3

2010-04-30 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0