maltesers

Sitter här och väntar på min prins.. Han är i garaget med sina grabbar haha, men något får han väl gjort hoppas jag..
Borde väl kanske duscha så det är gjort till han kommer, men det får vänta lite till. Det känns så sjukt, jag ska upp senast 05.30 imorgon, galen kvinna känner jag nu!
Så jag hoppas på att det blir lugnt imorrn kväll, jag har ju en läskig söndag som väntar.
Iaf ska jag ju jobba, slutar kvart över ett och sedan hem. Är "bjuden" på en grillfest och en annan fest på boda, men David verkar vilja mysa. Så om det blir som vi bestämt nu så ska vi äta något gott där ute någonstans och sedan gå på bio.
På tal om bio, såg alice i underlandet med mamma igår, tyckte den var lite småtråkig faktiskt, skulle kunnat vart mycket bättre haha!

Sen blir det en söndag, å herre gud jag kommer slå ihjäl mig! Ska försöka starta med min cross då för första gången! Jag kommer ju dö känns det som!
Försöka att inte tänka så mycket..

Nu äre dags!


vackert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0