fryser!

Har jobbat idag, från tolv till fem. Härlig ob!
Kom hem vid halv sju och åt gottigod med mor och far. Har precis skrivit en lista på folk jag ska bjuda till min studentmottagning! Längtar som fan nu!!!!!

På tal om det så var skivan i torsdags askul!
Blev "klassens brud" btw. Och ahahahha säger jag bara, förstår inte varför?
Fick en motivering som liknar att jag är kool som åker snowboard, typ longbpard och cross! Hahaha jag har ju inte ens börjat med cross ännu kan man säga!
Jaja men det var bra ändå :)

Nu är jag helt slut och mitt huvud gör ont, det gör saras också så vi kom överens om att ta en prom.
Sen när jag kommer hem blir det jordgubbar med glass med mamma och pappa!

Nu måste jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0