30. söndag är bajs

Har fått tillbaka min dator nu! Känns hur bra som helst, snabb är den också!
Fast måste ändå städa idag, så vet inte om jag kanske hinner installera alla jäklarns program och så.
Mitt rum är verkligen jättestökigt, förstår inte hur jag alltid lyckas med det.
Vi förlora igår, haha ovanligt va! Nu är det max två träningar kvar och en match, sen säger jag hejdå. Pallante mer.
Igår kväll blev det mys med älsklingen bara, vi drog till copp och handla gott. Sen skulle vi kolla på waterboy men jag hann nog inte ens se halva filmen fören jag somnade. Tokigt det där, hihi..
Så tjugo i elva väcktes jag av att min gulliplutt typ lyfte mig ur soffan och puttade mig till badrummet för att borsta tänderna, haha jag somnade SENAST tjugo över elva. Men det är mys hihi.


Bjuder på den.
Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0