29. fuuu

Har precis varit med mamma på ica och hämtat ut mina program från posten. Asnice!
Träffade David där så vi handlade frukost och öl så jag åkte hem med honom..
Middag handlade vi aldrig då det bara blir typ pizza lr liknande sen.
Skulle egentligen vara med jessica idag men känner inte att jag mår speciellt bra så vi får se hur det blir, vore synd om jag bara ska vara hemma och lata mig ikväll.

Imorgon är det valpkurs, igen. Sedan match med ett stort suck. Kvällen lär ju bli ika seg som alla andra lördagar jag har den där kusren med tanke på att jag måste stiga upp halv åtta.. Men det blir nog bra, ska iaf va med David, hoppas bara inte vi ska kolla film hos john och michelle, jag somnar ju bara och det är ju lite lamt. Skulle va kul om vi kunde hitta på nåt annat nån gång. Själv vill jag bowla bara för jag är så bra påt.
Med tanke på michelle, så tog hon körkort igår! Snacka om avis jag är!!!! GRATTIS till dig hihi.

Visst ja, var ju i kista med jossan jullan och sara i onsdags, sketa mysigt! Tack för allt mina vänner, haha!
Åt god mat och gick på bio, the ugly truth som var sjuuuuuuukt mega grymt rolig! Yey.

Såååå, nu hade jag skrivit lite till här.. Nu kan jag gå och ta en snabbdusch, chilla ut med hunden och möta pälsklingen och sen hoppas på att må bättre så jag kan åka till pessi!

Poss! (bara för jag tänkte på dig jessica;))


Du är så söt min lilla vän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0