27. jobbigt

Jag stannade hemma från skolan idag, men det var för att jag vaknade i natt och kände mig inte alls bra. Dessutom var mamma på akuten igår och kollade var som var fel med henne. Hon har känt sig snurrig (så att hon knappt kan gå) och illamående i några dagar nu. Ungefär så som jag kände mig i natt. Dom på akuten sa iaf att det inte var något farligt, det var något virus som satt sig på balansen.. typ.

Så nu småstädar jag lite, väntar på att få harvesta och funderar på att baka. Det vore niiiice!

Det är så kul för jag och David har börjat simma en gång i veckan, haha! Känns konstigt men väldans bra så det är sweet!
Ikväll händer nog inte mycket, jag måste nog ta det lugnt och känna efter hur kroppen mår. Och så är det ju valpkurs klockan 09.00 imorgon bitti. Vi har varit där två gånger nu och inte för att skryta men.. haha jag och ebba har varit bäst båda gångerna! "Jag har ju sån bra kontakt med min hund" så att vi till och med fick göra lite annorlunda än dom andra, så jag är nöjd!
Hare gött!

Nej juste!! Vi har pratat om en ny kissemisse, men ebba är för vild just nu för det så idag sa mamma att vi kanske ska hitta en vuxen katt som behöver ett nytt hem. Så vi får se..
Inte för att jag inte saknar dig elvis, jag vill knappt gå ut nu för att du aldrig finns där mer.


Nu när hösten ändå är påväg kan lika bra vintern komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0