24. valpen

Vi la oss megatidigt igår, haha! Vi bestämde att vi skulle massera varandra så tjugo i tio la vi oss i sängen. På en fredag? Hihi.
Fast det var lika bra för jag var grymt trött och jag skulle ändå upp halv åtta idag.
Första valpkursen började idag klockan nio och det gick jättebra! Jag fick till och med beröm för att jag kunde det där med hundar, haha vissa är tydligen födda med det och jag är en av dom. Så nu blev jag lite speciell också, yey!
Ikväll ska vi till ace, låter bara jobbigt för min del och är inte alls taggad. Men alla andra verkar va jävligt taggade så det blir säkert kul ändå!

Nu hade jag tänkt försöka börja skriva ett cv, sen ska jag nog powernapa lite med min gowsing ifall jag ska orka med en hel natt!
Tjobrää!


Miiiiiin gowsing. Och bästa hunden, idag iaf! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0