23. fredag

Beckfilmen igår var faktiskt bra, så det var ju nice, haha!
Vi åt på levinsky's och handlade till mig. Ett par skor från din sko och ett par skor och en väska från bianco. Och så blev det en tröja från carlings.
Fast nu är jag PANK! Fick pengar av mamma igår, plus att jag hade massor av kontanter hemma. Har nog aldrig gjort mig tom på pengar så snabbt förut, hihi. 

Äntligen är det fradag och ikväll ska jag och David vara snälla mot mina föräldrar och laga taco till middag, astaggad!!
Sen får vi se, lutar åt att det blir en lugn kväll med tanke på Davids sjuka kropp. Plus att vi inte vet nåt bättre att göra haha!

Och nu måste jag städa, åfyåhå!


Bilder på skorna jag köpte! hiihu


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tjoho tösen! :)

Måste bara säga! Fan va läckra skor! :)

När ska du och jag ta med oss gubbarna våra på bio då? :P Du och jag kan ju alltid gå och se den nya twighlight filmen sen så kan ju dom få se något annat :P

2009-09-07 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0