21. yoga e tufft

Efter skolan idag åkte jag jessica och mamma till lillsjöskolan och provade på yoga, haha!
Det var.. speciellt. Men jag tror nog vi ska fortsätta?
Så det blir nice.
Det roliga var att man ska andas på ett vääääldigt speciellt sett, och det låter sjukt kul när man hör andra nu när inte vi kan det riktigt själva. Hihi!
Efter skjutsade vi hem jessica och på hemvägen åkte jag och mamma förbi restaurangen "house wii" (eller hur det stavas?) och åt massa gott! Mysipysi.
Och nu kommer strax David så tänkte ta mig en dusch så man blir lite fräsch.

Stackarn, han är sjuk nu. Bara för han var snäll och sov med mig trots att jag var mega sjuk i helgen. Men jaja, hoppas han inte blir sjukare, för imorrn ska vi ju på bio o grejer!
Och från och med nästa torsdag ska vi ju börja simma tillsammans en gång i veckan, hoppas bara att det blir så. Haha.
Tjohej på dig din lilla leverpastej!


jessipessihonesnäll,förhongillarkaramell!


Kommentarer
Postat av: Jessica

du är bra :D <3

2009-09-02 @ 22:39:56
URL: http://byxa.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

ja har kört yoga till och från i några år, de e ett underbart komplement till annan träning :)

Kram

2009-09-02 @ 23:17:46
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0