20. jobbigt

Det var meningen att jag skulle till skolan idag, men vaknade klockan 02.46 inatt av att jag var helt snurrig och det kändes nästan som om jag skulle spy. Men det klarade jag mig ifrån, tur!! Jag gick ifrån älsklingen och la mig på soffan i vardagsrummet istället. Det är så skönt att sova där, haha. Mamma var fortfarande vaken också så där hade jag lite tur, hon är så bra på att ta hand om sjuklingar.
Sedan vaknade jag igen av att David bäddade mig med mitt täcke han hämtat, riktigt mysigt! Sedan stack han till jobbet och jag somnade om.
Iaf så mår jag bra nu och tänker nog ta mig till skolan efter lunch. Eller bra och bra, jag har ingen feber längre. Så vi får se hur det går.

Igår beställde jag och mamma äntligen alla program som hon sagt att jag ska få. CS4 Indesig, photoshop, illustrator, flash, dreamweawer, soundbooth, premie pro m.m. Så nu är det bara att vänta.

Ikväll blir det nog mys med pojkvän, stackarn jag har nog smittat honom. Hihi.
Nee, nu måste jag duscha och gå en sväng med vovven!


Ebba ebba ebba ebba ebba ebba lilla vän.
Du får inte rymma vilket du nyss gjorde, fyy!
Tur att grannen såg dig, haha lilla busunge!
På lördag ska vi ju börja på valpkursen kl. 9.00 heheh..

 


Kommentarer
Postat av: carrroooooo

DU HAR HOPPAT ÖVER NR 20!

2009-09-01 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0