precis!

Sitter i soffan och kollar på mtv, my super sweet 16 och nej det suger men strunt samma. Jag är lika glad ändå när det är första kvällen på lovet. Jag är något sjukt trött så det blir till att vara heelt själv ikväll, mysa med vovven framför tvn och kolla på typ idol och twilight eller nåt. Men gud det förtjänar jag, ska faktiskt upp halv sju imorgon så jaa.

Nu är jag hungrig, men mamma lagar wok som snart är klar så det bli niiiice! Pappa kom in med ett plommon nyss också som jag blev tvungen att äta så hihi.
Ska ju få massage av mamma också. Längtar faktiskt, har så sjukt ont i ryggen och mamma är bäst!

Nää nu ropar maten! Ses.


Jag vill ha dig, bara dig!
Usch som jag saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0