fredag

Usch att det bara är en helg kvar, sen börjar skolan igen! HAr ju knappt kännt av något lov eftersom att vi jobbat nästan hela lovet. Men men det är pengar iaf! Hihi.

Har precis borstat och duschat ebba, usch som hon hatar det! Men hon är så söööt när hon är blöt hihi. Borde väll duscha mig sjlv också.. Men först ska jag nog städa mitt rum och promenera med lilla fisan!

Ikväll blir det iaf till att fira carmen på nalen. Det är svart/röd klädsel ikväll, sjukt svårt måste jag säga att hitta något fint! Det fick iaf bli en svart klänning från carlings, röda tights och klackar.. helt ok.
Eller nu fick jag sms av henne, där det står att hon missat att inte killar får komma, så det kanke inte alls blir till att fira henne ändå haha! Så det blir trist :(

Aja! Nu måste jag börja fixa här hemma iaf! Tjohej.


And i miss it!
Eller egentligen saknar jag 07/08, då allt gick så bra (inom snåwboarden).
Trysil och kläppen och allt det där,
för vi två va som bäst tsms haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0