39. skolaaah

Vi ska simma idag igen, förra torsdagen blev det ju inget för att jag måddde så dåligt.
Så det kommer säkert vara mycket jobbigare den här gången.

Jag har börjat må illa typ hela tiden de senaste veckorna, och jag skojar inte jag börjar bli sjuuukt nervös. Så får väl ta och kolla upp det där. Läskigt!

Vi får gäster idag, eller gäster och gäster. Det är ju släkten som kommer! Nellie min syssling och hennes päron från "sköoonä". Ska bli kul, hade tänkt fråga nellie ifall hon kanske vill dra in till stan och shoppa lite och kanske äta eller något sånt? Hoppas hon vill det, annars får vi hitta på något annat.
För det är ju tråkigt att mista kontakten, så nu jävlar får vi ta tag i det här! Hihi.

Nu ska jag nog dra bort till Emma och Evelina medan jag ska vänta på skjuts hem från älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0