37. vad ska ni heta då!

Mina katter är söta! Den store är STOR! Alltså biff, funtar på att döpa den till detta. Hihi.
Den lille är ganska liten men kommer säkert bli lika så stor som biffen så de kan ju inte heta stor och liten.
Annars är de sjukt rädda och gömmersig helst nu i början, men lillen börjar doch bli lite bättre, vi lekte nyss och så fick han skinka. Mums. Den store ville däremot inte ha.
Känner att det här inlägget blev lite knasigt.. Kan det kanske ha att göra med att jag bara skriver med en hand och håller i en kopp med varm choklad i den andra? Alltså hur offta dricker jag det, mymymygod.
I used to hate it liksom! Fast om man tar lite lite mjölk bara, och massa vatten och vanlig marabou choklad smakar det faktiskt gottit.

Väntar på pojken min och att maten ska bli klar. Han och pappa ska få ärtsoppa, jag tomatsoppa och mamma nån pastagrej haha. Avslutning med PANNKAKOR!!!! GOOOOOOTT! DAAAMP?

Neeee, nu får jag feta ont i handen. Hej så länge:*


Mmm, och eftersom jag sitter vid laptopen med gamla bilder
kan man ju passa på att välja en historisk bild.
Från denna tid alltså, o herre gud
.
Det var tider det.


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, fjortis-nettan :D

2009-10-14 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0