33. länge sedan nu

Det var en stund sedan. Haha.

I lördags blev jag och min älsklingsgull tillsammans för ett år och sex månader sedan. Mysipysi hihi. Vi åt på sportbaren och jag måste säga att husets pasta som alla pratar om och säger är så god var en stor besvikelse. Starkt är gott, men smaklöst är ju inte okej, haha. Efter sportbaren hämtade john och michelle upp oss och vi tog oss till bowlinghallen i jakan. Haha jag är sååå dålig, men det är kul. David vann överlägset, bajs tråk att spela med han ju ;) hah. Jag gjorde iaf två strikes och tre spare, haha av rena turen såklart.

Juste ja i söndags bakade jag och jenny bullar, det var ju kanelbullens dag så vad gör man liksom?
Nej men dom blev sjuuuukt goda!! vanilj och kanel, 95 bullar och världens största länga som kunde blivit 50 bullar till! Den bjöd vi laget på sedan när vi hade avslutning uppe på sportbaren på kvällen, härligt!
I lördags spelade jag också den sista matchen för sässongen, eller kommer det bli för livet? Vi får vänta och se hur det känns.

Nu sitter jag här halv 9 på morgonen, börjar 9, inte okej att jag inte ens är närheten av klar.
Det var ganska kul, halv 8 vaknade jag av att Davids mobil ringer?? Alltså oj, David älskling ditt jobb ringer, du har nog försovit dig en ANING! haha stackarn, han förjar liksom 7 egentligen!
Är lite nervös idag också, ska på intervju idag, får se hur det går! Wish me luck!


I love you sweety!
Och förlåt för att jag varit som jag varit den senaste tiden!
Jag blir så arg och ledsen på mig själv för det när du
inte gör något fel alls.
Ska bättra mig!
<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0