32. morgon

Usch så städat det är här, verkligen inte! Måste ta tag i det här! men aa, klockan är typ tio i åtta på morgonen och jag börjar snart, har vart ute och gått med hunden och nu sitter jag här? jag borde väl egentligen platta håret eller nåt sånt!
Vi badade igår iaf, 22 varv blev det den här gången haha!

Efter skolan idag ska jag och mamma dra iväg till Davids garage och se ifall vi får tag på två kattungar! Vildisar haha! Sen ska jag försöka börja läsa min nya bok, sjukt att stephenie meyer har börjat skriva en berättelse till, det visste jag inte! Haha hoppas den är bra då.

Nej nu måste jag skynda!


Yo my king! I miss you!!!!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är det för bok?!?! :D

2009-10-07 @ 20:00:36
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0