yääääääo

Väntar på David, han kommer snart och hämtar mig. Sen ska vi hem till mig och äta lite, eller så åker vi nog till honom först och hämtar badgrejer till honom.. Sen till mig!
Ännu mer sen blir det jakans simhall för lite simning, känns som år och dar sedan sist så blir väl huuuur jobbigt som helst! Men så går det när man är lat.

Annars har jag sjukt ont i huvet, men det släpper nog.
Vill förresten till kista och kolla läget, dom öppnade ju nya stället igår så skulle vara kul att se hur det blivit!

Det är så sjukt hur veckorna går så snabbt nu för tiden.. Sedan höstlovet har allt gått sjukt fort, tiden bara försvinner! Men det är kanske bra jag vet inte? :D

Blööö


Skrutten, se så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0