stress

I förrgår var det nitton månader sedan jag och david började kalla varandra "flickvän" och "pojkvän".
Det är fan länge sen nu asså! Men inte så att jag känner av det, det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt. Och det har jag ju hihi.
Det var ganska kul inatt, vakna av att david sa något till mig så sa jag vaaa? så sa han samma sak igen fast då vände jag mig om så då hörde jag inte heller så sa jag vad sa du? och då nästan skrek han JAG ÄLSKAR DIG! Haha. Han kommer inte ihåg det men vad gör det haha. Jag blev lite förvånad också för jag trodde nästan han skulle säga något som "på pungen också!" hahah sånna saker han brukar snacka om i sömnen.. Så det var ju lite mysigt höhö.


I love you too baaaaby hihihi<3
I feel so much loooooove right now höhöhö!

Usch idag ska vi till morderna museet, laaaaaame hihi! Sen blir det till att simma och på onsdag måste vi säga farväl till de snällaste katterna som finns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0