städa och plugga?

Twilight eller, new moon i fredags var grym! Såå jävla klockren så jag vet inte vad!
Fast kan förstå de som inte har läst böckerna ifall man inte förstår allt och att man då kan tycka att den är sådär.. Men för mig och sara var det verkligen som om man sett filmen förr, så lik boken! Även fast allt var väldigt sammanfattat! Längtar tills jag kan köpa filmen! Haha känner mig som värsta tönten men så ere^^

Skulle hänga med David till crossbanan igår men när vi kom dit var det stängt, fatta att åka ända till arlanda och så är det stängt! Så blev det en liten bana istället i typ håbo-tibble där han hann köra tre varv innan crossen gick sönder.. Han har sån himlans tur min pojke. Att det alltid händer något! Haha jaja, onödigt att vi gick upp så tidigt iaf..
Drog hem och åt lite och gick och la oss. Skulle ta en powernap bara men, det blev visst två timmar till! Skönt vare iaf.
Igår kväll drog vi först hem till patrick med per och malin, sen drog vi till emils och spela lite biljard och hade det trevligt. Sen drog vi hem när alla andra åkte till mp, blir ju så när ingen av oss har så mycket pengar haha!

Men jaja, idag måste jag städa och sen måste jag plugga. Usch, har prov på alla vägmärken och sånt imorrn så det är bara att köra på! Sen måste jag börja skriva en svenska grej också om en bok vi läst, bläää!
Rappa på nu!


Vi ska fan sova hos dig i natt! Det känns sjukt för har typ inte gjort det sedan vi fick ebba typ,
tre gånger har vi sovit där sedan vi fick ebba :o!!!
Alltså sist var typ i början av juni!!
Shit!
Haha!
Ifs, när jag var i USA sov ju du där men aa inte vi :o Galet (a)

Fatta att jag ska köpa en sån där grej som är på bilden..
Till våren typ..
Knäppt!
Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0