sjuk?

Jag kommer säkert bli sjuk till helgen.. Lyckat må jag säga, börjar ju redan bli förkyld så varför inte liksom!
Men jaja, här sitter jag i skolan helt själv och har jobbat lite med projekt. Eller har typ inte gjort någonting, skrivit massa i loggboken bara.
Och snart blir jag hämtat, av  David! Ska bli skönt att slippa gå hem haha!
Men det där med simningen, det kommer fan alltid något ivägen för idag vågar jag nog inte simma för då kommer jag ju garanterat bli sjuk! Förra veckan jobbade grisen över så då blev det inte heller av, och veckan innan det lekte vi bara i vattnet haha!
Men jaja det kommer nog någon dag då vi får orken tillbaks!

Funderar på att söka jobb, men vet inte riktigt vad. Fast Konsum i tibble vore fan perfekt, nära och bra ju haha!
Kommer säkert aldrig få något jobb nu när det är "så dåliga tider" men det skadar ju inte att försöka. Hihi..
Neej! Nu får det duga, vi hörs!


Gjorde den förra året till min hemsida haha!


Kommentarer
Postat av: Belma

Som om du bor långt ifrån!! :o

2009-11-20 @ 18:13:13
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0