ny vecka

Det är en ny vecka och ska snart till skolan bläääää.
Fast helgen var iaf nice..
I Fredags gick jag hem till sarah och kolla idol och snack skit, lagade också gino, mums. Lördags tog jag det först lugnt, duschade ebba o grejer haha. Sedan kom David och vi lagade pizza som smakade smaskens höhö. Vidare till garaget för att jag vet inte drick öl? Haha, sen åkte vi iaf till "raggarfesten" haha. Det var väl helt okej kan man tycka. Sen så var det ju farsdag igår, tog det lugnt med david och åkte till barkarby och fikade och lite så.. Struntade i att äta hos farmor och farfar, så det fick bli middag hos David istället.
Pappa fick iaf två trisslotter och två disktrasor som det stod nåt kul på så han blev väl nöjd utom att han inte ens vann en spänn..
Jaja, nu har jag iaf ätit frukost. Det är skönt att man kan sova ut på måndagar med tanke på att jag börjar fem i tolv då, så man kan vila upp sig lite haha!
Nee nu måste jag rappa på!!


Jag vill ha er här, alla tre!!!
<3<3
usch så jag älskar er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0