nu ere dags

Sitter i skolan och har precis nästan gjort klart loggan för projektet. Det blir bra tror jag, om det är så de vill ha den.. Annars jävlar!
Har slutat för länge sedan men eftersom jag är för lat för att gå hem som tar 10 min sitter jag hellre kvar och väntar på att David ska hämta mig här istället. Vi ska nämligen åka till veddesta för att knippsa hål i mina öron. Jobbigt det där när hålen växer ihop, men vad gör man liksom. Först ska vi dock åka till "verkstan" och hämta gubbens cross och sedan lämna den i garaget.

Hungrig är jag också, David får se till att handla något gottit till mig så jag inte svimmar!

Längtar till nästa fredaaag!!!! New moon biljetterna är bokade för länge sedan så jag och sara har fritt fram där, ojoj satan vad jag e taggad, haha!


Gosegrisar!
Se så söta, och ååh som ni älskade varandra.
:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0