mobben!

Hämtade min nya mobil från posten idag!
Egentligen inte riktigt den jag vill ha men glader är jag iaf, fick den ju trots allt..

Var i stan med sara idag, trevligt! Handlade faktsiskt lite julklappar, skönt att sluta tänka på några man måste köpa till iaf.. hihi.
David är typ värst! Det jag kommer på till honom är så svårt för mig att fixa också men vi får se, haha!

Själv önskar jag mig en söt liten kattunge, det står typ överst på listan haha.

Mmmmmh! Ikväll får vi se vad vi gör, känner för att vara social och göra något men vet inte riktigt vad och med vem och så.. Men det löser sig! Vi kommer väl la på nåt.

Nej nu måste jag göra mig klar till vet inte vad jag ska göra haha. Tjingeling.


Saknar faktiskt valpkurserna lite, det var faktiskt kul!
Speciellt när jag fick höra att jag och ebba var så sjukt bäst varje gång, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0