måndag

Helgen har vart bra men nu är det måndag igen. Känns bättre att tänka tillbaks än framåt just nu när det är måndag!
Fredags var jag hemma med David och bara kollade på idol och så, carmen kom också och det var chill!
I Lördag installerade jag äääääntligen in allt på min gamla men fräscht uppdaterade dator så det känns bra! Nu har jag adobe master colletion cs4 som känns sjukt bra!!
Senare den kvällen hade figo inflyttningsfest med sin flickvän som vi var på. Det var la trevligt höhö!
Igår blev det bara slappt!

Träning idag då! Hoppas det blir kul för jag orkar egentligen inte det där med fotboll så länge till.. Men det löser sig.

Wooopsi.. Sara kommer snart och ska sällskapa mig till skolan så det är bäst att jag gör mig klar nu!!


En bild skadar aldrig, men har inga på datorn och så låter det ju jobbigt att koppla in hårdisken..

OCH PÅ FREDAG ÄR DET NEW MOOON!
Heheheheh(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0