läsa?

Att det kan vara så svårt för vissa att förstå att man inte ska glömma pengar eller strunta i att ta med dem, till handpenningen för studentflak. Bara för att det är någon som fixar flaket åt alla betyder det väl inte att vi vill lägga ut flera tusen för att folk är dumma i huvet? haha.
Aja, det gick iaf lite bättre än förväntad idag att få in pengar.. men vart är resten? Folk går bara hem, och skiter i det! Såååå imorrn är deras sista chans annars jävlar kan båda klasserna glömma att vi fixar flak! Vilket dock vore ganska skönt.. hahah!
Jaja nog om detta.
Jag är nu ännu mer fattig, för att vi åkte till tasty´s idag. Jag evelina emma och carro! Alltså guuuud vad jag älskar tasty´s. Det är typ världens bästa uppfinning yey. Såå jaa annu mindre pengar på mitt konto men vad gör man liksom!
Det är fan sant, jag har verkligen baaaara handlat mat för mina pengar den senaste månade och jag är snart pank. Haha hur lyckas man? Okej en biobiljett har jag ifs köpt också...

Neee nu måste jag gå och läsa ut den där jävla boken, typ sämsta boken jag läst, doktor glas!
Hare gott!


Hej solen, jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: evelina

jävla människor :( haha

2009-11-11 @ 19:39:49
URL: http://fisdinfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0