kissnödig

Har precis städat och lagt undan massa grejer jag inte använder ur mitt badrum...

Blev så nöjd med mitt verk att jag blev tvungen att ta ett kort! HAHA.
Tandborste och lite smågrejer saknas också så vette fasen hur allt ska få plats just där! Och förstår inte hur mer fick plats innan...
Kom också att tänka på hur dyrt det måste vara att ha en dotter, så sjukt massa saker som flickor vill/måste ha som  inte pojkar behöver :o Men jaja! Jag kanske har helt fel också btw.

Fotades idag också med carro, i söderhallarna eller vare heter? hihi
Va ganska skoj bara att jag var sjukt hungrig. Så på tåget hem ringde jag mamma så hon fick hämta mig vid tåget. Jag tog över ratten också och passade på att köra lite när vi åkte till jakan för att äta på tastys!! Alltid lika gottit hihi!

Nationella imorrn vara ja!! Får inte glömma häftet får inte glömma häftet får inte komma försent.......!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0