JUSTE!

Asså hahaha! Så jävla ful!
I fredags, i kista var det typ någon som försökte ragga lite tror jag..
Jag sa ursäkta till en kille (som satt med två killkompisar och två tjejkompisar) så han skulle flytta på sin stol när jag och sara skulle gå från ett fik.. Så gick jag och sara var långt före mig men .. Så sa han ursäkta sen, jag vände mig om och gick dit så frågade han om jag visste hur mycket en isbjörn väger? -Eh nej? sa jag.
Då sa han inte en aning alltså? Men nej?, sa jag. Då sa han... Tillräckligt mycket för att spricka isen! Samtidigt drog han fram handen och sa Mathias! Alltså hahahahha jag bara gick där ifrån! Hahahah tabben asså!

Det var det. Haha


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAH vilken söt :D

2009-11-23 @ 00:07:28
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0