i skolan?

Sitter i skolan, haha är typ helt ensam haha. Pluggar lite så det är ju bra! Fast egentligen så väntar jag väl på David för vi ska åka en sväng. Usch vad lat jag är när det gäller att gå hem från skolan, för det är ju såååå långt!
Det är iaf större risk att jag pluggar här än hemma så ska väl inte vara så negativ :D

Mamma har lämnat in min mobil idag också, så nu har jag en rutten gammal ericsson mobil, den har inte ens en kamera haha! Sjukt seg är den också. Får se till att låna en mobil av någon.

Haha en lärare kom nu och sa att jag skulle släcka och stänga dörren när jag ska gå, nu känner jag mig faktiskt ganska mobbad. Men men..

Och nu ringde mamma och sa att jag ska få en ny mobil, en sony ericsson C905. Blev väl ganska glad, det kunde ju vart värre! Det lönar sig med försäkring på typ allt asså! Whii..
Där ären iaf!


Å herre gud, jag och michaela fotade emil, filip och charlie idag i studion, till projektet. Alltså det gååååår knappt att få EN bra bild? Haha så jävla flummiga, men det är ju ifs kul på sitt sätt, magont av skratt och sånt.


Hahahaha jag blir tokig!
Det här är liksom en av de första bilderna..
Det börjar bra!
Sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0