hjälp

Kom precis hem från att ha övningskört lite med mamma, fett läskigt! vi höll på att krocka!! Och det var inte mitt fel!!! Jag lovar! En bil som bara körde rakt ut i vägen föpr att han slarvade och inte såg alla bilar som kom.. Läskiiii!
Tänkte att jag skulla installera mina teoriprogram så jag kan plugga lite till körkort, så jag kanske kan ta det där jäklarns körkortet nån gång!
Så det är väl det jag måste göra ikväll, och om jag hinner kanske plugga lite samhäll, suck!
Men det får tiden märka!

Vi sov visst inte hos David ändå igår, haha vi orkade inte! Men idag så, och så måste vi fixa hans rullgardin, annars blir jag tokig! Haha jag kan ju inte hjälpa att min säng är i min så kallad garderob så allt blir kolsvart.

Men jaja, nog om detta!


USA var bra!
Saknar det ganska så mycket, men inte för mycket.
Hiiiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0