8. USA

Usa var grymt! Los angeles, Hollywood, Beverly hills, Universal studios, fotboll, vänner shopping, alla beacher osv.
En väldans lyckad resa må jag säga, värt allt jobb, hehe! Tyckte dock vi bada och sola allt för lite, iaf jag som hela tiden följde med och kolla i affärer och glömde helt bort att njuta av stranden och vågorna.

Jag och pappa åkte dit typ tre dagar innan alla andra, vi hann med Disney land och en vatten park. mycket bra mycket braaa! Sen så kom vi tvåa i cupen också vilket var bra. Fast vi skulle vunnit om de skulle räknat poäng så som man gör här, irriterande att vi inte visste det från början för då kanske vi hade kämpat bättre men vad gör det. Det är ju trots allt bara lite fotboll.
Massa bilder att titta på, tråkigt att jag inte har bilder från alla dagar ännu, men det kommer. Haha som om det inte redan finns tillräckligt!

De här är iaf från första dagen med laget. Träning, beachen och en träningsmatch.

En visit i Hollywood, walk of fame och allt det där. Beverly hill också. Hitta massor av stjärnor vi tog kort på, bla BRITNEY SPEARS!!! blev överlycklig när jag såg den, haha förstår egentligen inte varför men så vart det.


Cupen.


Universal studios.


En till träningsmatch, mot ett mega gulligt lag som bjöd oss på grill och lite pool party efter. Söta som tusan.
jag ser visst lite mupp ut första bilden.

Sista dagen typ, tror nästan alla blev lite halvt brända efter den dagen haha. Leffe steeeker!
massage och alla våra ben and jerrys burkar från mitt, belmas och jossans rum haha. Dock åt jag bara en, med kanelbullesmak! sjukt god, jobbigt att den inte finns i sverige då!


Hemfärd.tråkigt men ändå riktigt skönt! När vi kom till Arlanda förväntade jag mig bara mamma och David. Men så var ju ebba med också, och mina sysslingar och deras mor och far från skåne. Rktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0