3. hem hem dumma dumma hem

Jag brukar älska att komma hem, senast jag gjorde det var för 6 dagar sedan.
Det var en sån underbar känsla när jag gick in genom dörren med Davids hand i min.
Speciellt med tanke på att vi skulle åka till åre helt ensamma dagen efter.
En hellyckad resa med den man älskar mest är inget att klaga på.
Men igår när vi kom hem blev det bara en tom känsla av ensamhet i kroppen.
För idag åkte ju han bort, en vecka ska han vara borta.
Och jag blir kvar med ebba och elvis.
Det är jobbigare att bli "lämnad", en annan känsla än att själv resa bort.
Även fast det är rätt jobbig när älsklingen ska stanna hemma när man själv ska bort.
Och jag har alltid gjort annat när han varit borta, men idag har jag verkligen inte gjort ett skit.
Vilket gör allting mycket jobbigare. Idag är bara dag 1 så vi får se hur det går,
imorrn ska jag iaf vara med sara så det lär ju bli betydligt lättare då.
Ska också ta att skriva allt jag kan minnas om usa och åre här någon dag.
Och slänga ut massor av bilder.
Snart börjar någon film på teve, och innan dess borde jag väl äta något.
Inte ätit sedan halv tre idag, är väl på tiden nu.
Hoppas du har det bra i veckan, älskar dig gubben min.
Tjoopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0