6. jadå

Vi grillade hos mig igor, jag charlie filip sara julia emil och niclas. Trevligt vare! Eller jag grillade ifs inte mycket haha, jag har blivit helskum nu när Han är borta. Är mega hungrig men orkar och vill inte äta, eller jag vill men jag är inte sugen på någonting. Så igår slutade det med att sara fick välja mat åt mig, det blev en halv pizza. Senare kom jag lyckligt på att julia och sara inte sett twilight, så den vare bara att rulla igång. Är ju helt sinnes galen i den där jäkla robert p. men vad ska man göra, han är ändå inte lika fin som min, bara min pojke ändå så.

Idag har jag varit duktig, eller iaf lite duktig. Först läste jag ut boken "ljudet av ditt hjärta" (tredje boken av twilight haha), vilket var lite tråkigt, tycker böckerna är allt för korta. Har bara en bok kvar att läsa, sen är dom slut, usch.
Seden gick jag på lång promenad med ebba. Lång och lång vet jag inte men längre än vanligt iaf, typ halv elljusspåret. Hihi.
Tillslut hamnade vi hos jessica. Jag och ebba, som nästan blev biten av nanna. Duuuum hund!
Hampus kom dit också, har aldrig träffat honom förut men han var snäll och trevlig. Han bakade en kladdkaka som var väldigt, kladdig. Sedan kollade vi på "how to be", som jessica tycker är jäääättebra tydligen, och "pattinsson är mycket snyggare och så än i twilight". Jo tjena, filmen sög och jag blev mycket besviken. haha,

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har ingen bok som jag vill läsa. Eftersom jag inte kunde köpa sista boken idag, suck! hittar nog på nåt, om jag inte borde sova kanske. Katten är iaf inne nu så behöver inte vara orolig vilket skänns mega skönt. Slå en pling till älsklingen kanske och berätta hur mycket jag saknar och älskar honom? nej, ett godnatt sms får duga. herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0