5. kom hem

Idag har jag varit med carroooo, nice! inte träffat henne på evigheter, typ sedan skolan slutade eller nåt.
Vi hade det bra, åt middag och kollade twilight. Jag kanske inte borde få säga det men woooh vad snygg han är. Blir typ fast varje gång jag ser honom. Edward alltså, eller a robert. Förlåt. Fast min pudding är ändå bättre, älskar ju dig plutte! mums.
Nu har carro gått, lite tråkigt men har det bra med djuren ändå.



Har inte nämnt något om de senaste dagarna.
I söndags kom jessica hit, skönt att få se och höra henne igen. Blev massor av pizza och godis och chips!
Och twilight haha, varför låta bli att titta på den när man har den hemma.. låter ju dumt!!

Igår blev det först zerya, mycket.. skrattande där! Med tanke på att vi skulle ha en liten mini tjejmiddag så var vi tvugna att bestämma allt vi skulle äta köpa och laga. Vi kom fram till att vi skulle försöka göra vår egen chilis restaurang, en restaurang vi åt från massor i usa, haha. Förrätt - friterad färskpotatis med smällt ost på och ranch sås. Middag - fajita som blev typ tacos fast med kyckling istället för köttfärs och massor av såser. Efterrätt 1 - någon choklad grej, mammas specialare. Efterrätt 2 - white chocolate molten cake (chilis). Efterrätt 3 - Chirre o dirre haha så klart!
Det blev mysigt, jag och zerya så klart, sedan kom sara jossan och jullan också. Äta, snacka och sjunga sing star vavava!

Nu ska jag snart hänga upp tvätten jag tvättat, kan inte förstå hur jag kan tvätta kläder men så är det!
Sedan ska jag nog ta fram boken "ljudet av ditt hjärta". Var riktigt länge sedan jag läste nu, känns nästan som jag svikit edward, som bara är en påhittat dum filur som alla blir tokig i. haha! gonatt.




Jag saknar dig och jag behöver dig! Kom hem, jag skulle behöva lite lycka i kroppen igen, jag är nästan tom, David.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0