2. packa packa

orkar inte packa och fixa mer så jag skriver lite här istället (a)
dagen har varit trist. vaknade av att det var molnigt över hela himmelen och åskvädret var påväg, så lillsjöplanerna man hade med Belma var bara att glömma.

var iaf hos läkaren idag och kollade upp min jäkla hud för FJÄRDE gången, orka att dom inte vet vad det är. Det ar iaf något som kliar så jag håller på att gå av vissa stunder och utslag så det bara väller om det, jobbigt! fick åtminstonde ännu mer penciillin och massor av kortisontabletter så hoppas verkligen att det går över nu, för mitt eget bästa woo!

jag övningskörde vidare till bålsta där vi skulle kolla om bokhandeln hade tredje boken av twilight. allstå ljudet av ditt hjärta. har letat i en vecka överallt så jag hade tur när jag fick den sista boken som fanns! *glader*

sedan var det bara att åka hem och fortsätta packa, måste gra klart allt ikväll eftersom planet går runt 7 på morgonen, vilket innebär att jag inte är så klok att komma på ifall jag glömt något halv 4 på natten då jag måste gå upp, om jag ens går och lägger mig.

kvällen ska ju som sagt tillbringas med David, vi vet inte vad vi ska göra fast kramas och mysa är iaf ett måste då jag ska bort i hela två veckor :(


men ska inte klaga. det är inte varje dag man åker till kalifornien och dagen efter min hemkomst bär ju jag david och ebba iväg till åre! :D ska bli riktigt kul! forsränning och zipline är vad vi bestämt. tror vi ska ta en säng till norge också, trondheim och kika lite!
nu äre dags att rappa på! david har slutat och jag som skulle va klar, aja herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0