1. okej okej,

hej hej bloggen! haha
jeanette heter jag för den som inte visste det och jag tyckte det var dags för en blogg nu.
känner mig lite mupp men den är bara till för mig själv och den människa som känner för att läsa om lilla mig

haha vet inte riktigt vad jag ska skriva men det är iaf riktigt skönt med den värme kungsängen fångat upp.
dock kan den försvinna imorrn efterssom jag åker till usa då. los angeles here we come! först me n' dad sen hela rama fotbollslaget, nästan iaf, ska bli riktigt underbart att komma bort lite men kommer sakna vissa här otroligt mycket!
mamma (stackarn kan inte följa med pga lilla ebbsan vi skaffat) ebba och elvis såklart. och så har vi ju David som jag knappt klarar mig utan en helg, ojoj hur ska detta gå. hm det gick ju förra sommaren när jag var i spanien men ändå.

på tal om david så firar vi ett år och tre månader idag :) eller firar och firar men vad ska man säga då.
vi ska iaf mysa hela kvällen så det blir nice! heja oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0