snöig helg

Helgen har varit mysig. Massor av snö!
Dock så var det inte så kul i fredags när jag och David skulle stressa hem från garaget så vi skulle hinna ät och sedan åka på bio. Vi fick liksom soppatorsk! Ruskogt roligt att så mitt på kolsvarta motorvägen när det var typ 12 minusgrader ute... Så ingen bio blev det iaf haha.
Så vi tänkte att vi kunde kolla på bio igår istället, men fanns inga bra platser kvar så åkte till coopan och köpte en pulka istället!
Vilket var mysigt men inte speciellt kul haha, roligare att bråttas. Eller typ bli nerbråttad..
Bättre att säga att han slängde ner mig än att jag inte klarade slänga ner honom, måste nog träna lite. Eller så får han banta lite kanske haha..

Idag gick jag på lång promenad med ebba, så jäklarns mysigt! Sen åkte jag och David till barkarby, jag kom på att jag ville köpa mer grejer till mamma och pappa..
Men nu kan jag inte skriva mer! Film nu på fyran..!

HERRÅ!


Haha ibland kan det vara kul att hamna i skolkatalogen,
men inte i år!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0