snö och jul och städa

Försöker städa mitt rum, men det är så tråkigt!
Men man måste ju det när det snart är julafton! Inte kul att ha det stökigt på julafton juu.
Och så är det snö, gissa om jag är lycklig?
Hoppas bara den ligger kvar nu, tänk att ha snö under jul för en gång skull..

Det är läskigt, David är iväg och typ letar efter julklapp till mig tror jag. Och han sa till mig att jag inte får kika på min mammas mobil fören efter jul.
Så undra vad det kan va.. längtar!!!

Neeeru, nu ska jag nog fortsätta med städning, och så ska jag nog sätta på julmusik så jag får lite julstämning.
Efter det gå ut med ebba i snön och leka lite och till sist slå in några julklappar!

En julig dag.


Hundarna från förra fredan, ebba och nils.
som för första gången myste liiiite lite haha!
Synd att de ska knippsa bort hans bollar, för han är ju bara för söt..
Och eftersom det finns en bedårande liten ebba förstår jag inte.
Valpar vill jag ha!
Vihu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0