sälen!

Nu är det bokat och klart! Vilket betyder att jag har noll kronor kvar på mitt konto!
Men får pengar av David och frallie ikväll så det blir nice. Hoppas carmen hänger med också!
Det blir bra, funderar på att hyra skidor iaf en dag hahah jag ska äga backen!!!! Nerå, så dålig e jag inte.
Åh nu längtar jag, det är så mysigt i hundfjället, i trollskogen och så. Hihiii.

Det är så skönt att jag är klar med alla julklappar nu, bara julstrumpa till David kvar hahaha och nåt sånt där spel på hästar eller så till farfar. Men det får pappa fixa för jag fattar inget av sånt!

Imorrn ska vi till stan, hål timme från kvart i 10 tills jaa vi ska träffas i stan för att gå till sveriges radio vid 5!!! :O:O Crazzyy att ha skola då men men, får väl köpa lite godis och kanske lite kläder till mig själv emellan..

Idag ska jag övningsköra, pappa vill att jag ska lära mig att sladda haha så det ska vi göra!
Vi får se om jag överlever.. HEJDÅ!


Det är bara tre månader och 5 dagar sedan... Känns som en evighet!
Det är jättejobbigt och det är jättetomt!
Lilla söta fina askoola kung-elvis!
Puss på dig och gos i din pälls <3

Nu fick jag en klump i halsen också.


Kommentarer
Postat av: Belma

Nusse då :(

2009-12-18 @ 22:30:58
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0