plötsligt händer det

Igår hade mamma och pappa bröllorpsdag, i 14 år tror jag dom vart gifta nu :o hugedamej..
Det roliga var att mamma för en gång skull kom ihåg det också.. haha hon brukar alltid glömma annars, och jag och pappa brukar tycka att det är lika kul varje gång, att se hon bli så generad och tycka det är pinsamt att hon alltid glömmer. Men inte i år dock.

Och så idag så har ju jag och David varit tillsammans i 1 år och 8 månader om jag minns rätt.. Det känns mysigt och det känns bra! Hihi love him^^
Sen ska vi försöka simma idag, blev  inte av förra veckan heller hahaha.. Men idag då jävlar!!!
Hoppas jag, för jag är huuur trött som helst nu.
Värst va när vi åkte med emmas bil till saco mässan haha solen sved i ögonen, helt jätte jobbigt vare! Haha.

Hoppas på att jag kan sova en timme nu! Ska gosa ner mig i sängen med min lilla ebba och iaf försöka sova.
Eller kanske kolla på teve? Hmm kan ju dock göra båda två :o

Nä nu räcker det! Kjaaaaaaaam, hoho!


Du är bra
Det tycker ja,
Du älskar mig
Ja älskar dig,
Klossen
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0