mario

Helgen har vart bra, var med sara i fredags och spela super mario hela kvällen på mitt nintendo 8 bitars, mys.
Lördagen började med att jobba från klockan 8 på morgonen, men blev bara tre timmars jobb men det gör inte så mycket. Skönt med lite pengar iaf haha.
Sen kom farmor och farfar och ville ha min önskelista så det fick dom wiiie :D
När de hade gått kom David och åt här, sen bestämde vi oss för att åka till kista och handla julklappar och gå på bio, den dära luftslottet som sprängdes eller vad den heter. Sjukt spännande!
Och igår hängde jag och michelle med pojkarna till crossbanan och filmade lite, sjukt hur högt David börjar hoppa nu, han börjar bli tokig! Hihi.

Och nu äre måndag, usch så tråkigt! Men det är ifs bara 12 skoldagar kvar, eller 11 för min del så det kan jag väl stå ut med haha!
Nu måste jag nog äta lite frukost, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Belma

Har du mario spel? :o det är mitt favvis spel ju!

2009-12-08 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0