lucia

Uugh så fort allt går! Det är så läskigt, att när man var liten gick tiden sakta men nu bara försvinner den känns det som. Tänk när man blir ännu äldre, vad fort det måste gå då i sånna fall!!!
Jaja det är iaf lucia idag och jag börjar känna mig liiiite stressad! Ingen anig om vad jag kan köpa till David så har någon förslag berätta det! Haha.

Åkte med till crossbanan igår och skulle fote, men gick inte så bra precis. Om jag förstod rätt så fastnade Davids cross på full gas och vägrade lostna haha så han blev tvungen att hoppa av, vilket ledde till att han landade på fötter och rumpa samtidigt så han fick sjukt ont i ryggen. Haha stackars liten då!
Så det blev ingen "raggarfest" igår, vilket jag nog inte är så ledsen över hoho.
Blev istället till att spela pictionary med mor och far hela kvällen, haha!

Juste, kollade ju på idol med michelle i fredags, mys hörru! Och erik vann, så det känns perfekt! Haha.

Ne nu ska nog jag och ebba hoppa upp i sängen och väcka älsklingen, får se hur det går.
Hihihoho hej!


Fick iaf typ en bra bild innan han fick ont,
det är svårt att fota när kameran e sönder,
det går typ inte att ställa in skärpan haha.
mjöö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0