ledig!

Det var mys igår, David kom och väckte mig och ebba när han slutat, och myste med oss. Sedan sa han att vi skulle strunta i att simma, och laga en mysig middag istället. Om jag ville såklart... Ofta jag bangar liksom, så inget simma igår heller!!!!! :@
Men det var ifs skönt det med, för vi myste lite till hihi, sedan lite till och sen far vi till coop för att handla mat.
Vi lagade spagetti och någon asgod köttfärssås som vi hittade på!
Bestämde också att vi ska åka till fjällen någon helg! As taggad, wiiie! Hundfjället eller lindvallen hm..

Idag är jag ledig, sjukt skönt må jag säga!
Fast ska ifs bara plugga och städa så jaa..



Mums fillibabba,
tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0