läskig dag idag!

Haha stackarn, nu har David försovit sig två dagar den här veckan haha! JAg tyckte han legat och snoozat länge idag så när jag kolla på klockan var den 06.40 haha, han börjar ju 7 så det var bara att skynda sig iväg. Fast i månsags vare värre! Han vaknade typ 07.04 då, haha! Om han fick skynda sig säger jag.. Jag börjae ju tolv på måndagar så hur ska jag hålla koll liksom :D
Haha iaf så fick jag sms av honom när han kommit dit, "Och när jag väl kom hit och stämplat in o grejer... Så hämtar jag en kopp kaffe, varför inte tappa den över datorn :("
Hahahah stackars!

Men nog om det, idag känns det läskigt! För idag ska jag åka till gillinge och göra sån där halkbana! Uugh jag blir nästan rädd nu!
Men det ska väl gå bra, och jag tycker nog att det blir kul, så som alla andra tycker... Men iaf..

Wöhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0