fredag

Och ingen sälen blev det =/ tråktråk! Men så är livet..
Ska till skolan idag iaf, får se ur det går!

Ikväll är det ju Idolfinalen, haha det suger att inte tove är med! Kalle får absolut inte vinna! Kan inte förstå hur alla tycker om honom så mycket? Jaja..
Haha börjar om 30, kanske ska sätta på mig kläder, och sminka mig lite smått..
Jag tror jag gör det, hej påre!

Eller förresten, klarade halkbanan i onsdags. Inte så svårt att klara precis men.. Haha.
Nu är det väl bara riskettan(?) kvar och massa teori och lite mer körning, sen så jävlar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vafan :D:D du sa inte att du klarade den :D wooo!! grattis!

2009-12-13 @ 03:15:21
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0