december!

Jag kan inte förstå hur det bara är 24 dagar kvar tills det var julafton för ett år sedan!
Det känns ju nästan som igår.. Allt mys och alla paket!
Jaja, skrev iaf klart min önskelista här om dagen..
Den ser ut så här.

Kattunge - röd/orange hårig med vita ränder
PENGAR!
cross + tillbehör!!! HAHA
Hörlurar
Eyeliner
Mascara - en från dior och en lancome hypnoze
Mineralpuder
Parfym - någon jag inte hittat ännu (a)
Kavaj
Tofflor
Linnen - sånna där fina, haha.
Sånna där trummor och sånt till ps2 haha, det är faktiskt kul!
Byrå - som jag ska ha i mitt rum och lägga alla jäklarns skor i.
En till "bänk" som jag ska ha under teven.
Ljudkort
Ljudkabel
Bildkabel
Matta
Strumpor (David tyckte det såg tomt ut?) haha
MERA PENGAR
MERA kattungar...

Det var typ det.. känns så sjukt att jag knappt önskar mig någon längre, det mesta är ju sånt jag ska få iaf...
Men men, det är väl så det blir haha!

Neee nu ska jag äta frukost och väcka mamma, som sen ska följa med mig till läkaren..
Läskiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0